Administrare profesionala a imobilului dvs. !

selecteaza pachetul dorit

GalaAd Imob iti pune la dispozitie multiple pachete de servicii, in functie de bugetele disponibile, dar si de nevoile Asociatiei Dvs. Totul se face transparent 100%, profesional !

Contabil

incepand de la

9 lei

Pe apartmanet

  • Contabilitate primara
  • Liste lunare de intretinere
  • Registrele asociatiei *
  • Statele de plata angajati
  • Declaratii fiscale

 Registre: jurnal, inventar, pentru fondul de reparații, pentru  fondul de rulment, pentru sumele speciale, fondul de penalizari, alte formulare etc.

contabil +

incepand de la

12 lei

Pe Apartament

  • Contabilitate primara
  • Liste lunare de intretinere
  • Registrele asociatiei *
  • Statele de plata angajati
  • Declaratii fiscale
  • Plata facturilor
  • Servicii incasari/casierie

 Registre: jurnal, inventar, pentru fondul de reparații, pentru  fondul de rulment, pentru sumele speciale, fondul de penalizari, alte formulare.

Administrator

incepand de la

17 lei

Pe apartmanet

  • Contabilitate primara
  • Liste lunare de intretinere
  • Registrele asociatiei *
  • Statele de plata angajati
  • Declaratii fiscale
  • Servicii incasari/casierie
  • Servicii intretinere tehnica

 Registre: jurnal, inventar, pentru fondul de reparații, pentru  fondul de rulment, pentru sumele speciale, fondul de penalizari, alte formulare etc.

PARERILE CLIENTILOR Gala Ad Imob !

Am decis colaborarea cu GalaAd Imob, companie de administrari imobile, in momentul in care nu mai reuseam sa facem fata cu toate calculele asociatiei noastre.
Diana Stan
Membra Comitet Executiv
Colaboram de ceva timp cu aceasta companie si sunt pe deplin multumita de ceea ce ofera. Totul este transparent iar calculele sunt facute la zi.
Violeta Stancu
Proprietar apartament Asociatie
Preturile pe care le propun sunt foarte avantajoase in raport cu ceea ce ofera. Am scapat de o grija foarte mare, iar acum sunt mai linistit. Recomand in totalitate !
Mircea Botezan
Presedinte Asociatie Proprietari
Acum am timp sa ma ocup si de activitatile care imi fac placere, deoarece inainte Administrarea Asociatiei ne lua foarte mult timp, dar si genera multe dureri de cap.
Claudiu Sebastian
Membru Comitet Executiv

Servicii financiare

Incluse in pachetele

 √ Contabil         √ Contabil +         √ Administrator

Evidenta financiara este, poate, cea mai importanta activitate a administratiei in cadrul asociatiilor de proprietari, de aceasta depinzand gestionarea cu simt de raspundere a fondurilor asociatiei.
✓ plata facturilor catre furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii, (in urma depunerii in contul Asociatiei a banilor incasati de la Proprietari) ;
✓ intocmirea Registrului de casa ;
✓ pastrarea si actualizarea Registrelor de Evidenta Fond Rulment si Fond Reparatii, in concordanta cu Legile in vigoare ;
✓ depunerea declaratiilor fiscale pentru angajati si colaboratori ;
✓ mentinerea relatiilor cu institutia bancara la care Asociatia are deschis cont;
✓ mentinerea relatiilor cu furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii.
✓ intocmirea Registrului Jurnal ;
✓ verificarea registrelor contabile ;
✓ monitorizarea modificarilor ce pot surveni in cadrul Legislatiei in vigoare, in domeniul contabilitatii in partida
    simpla a Asociatiilor de Proprietari, precum si identificarea modalitatilor de punere a acestora in practica;
✓ intocmeste ordinele de plata pentru serviciile prestate catre Asociatie;
✓ achitarea taxelor si impozitelor catre bugetul de stat, pentru partile comune ale asociatiei de Proprietari.

Servicii CONTABILE

Incluse in pachetele

 √ Contabil         √ Contabil +         √ Administrator

Evidenta contabila este o importanta activitate a administratiei in cadrul asociatiilor de proprietari, de aceasta depinzand modul de repartizare
a cheltuielilor pentru prestatori diversi si furnizorii de utilitati.
✓ calcularea prin intermediul unui program specializat a listelor de incasare a cotelor de intretinere ;
✓ repartizarea facturilor de la furnizori si prestatori de servicii, in cadrul listelor lunare de intretinere;
✓ calcularea si repartizarea penalizarilor aplicate de catre Asociatie sau de catre Furnizori ;
✓ calcularea in regim centralizat a consumurilor de apa rece si apa calda in urma citirilor date de catre Proprietarii/Locatarii Asociatiilor ;
✓ intocmirea listelor lunare cu cotele de contributie ale proprietarilor;
✓ aplicarea deciziilor si hotararilor din cadrul Adunarii Generale sau ale Comitetului, si care privesc sume ce urmeaza a fi introduse
    in listele lunare de plata si au in vedere colectarea de fonduri, realizarea de lucrari etc.;
✓ transmiterea de informatii catre proprietarii care au nelamuriri cu privire la modul de repartizarea a cheltuielilor lunare din cadrul
    listelor de intretinere si evidentiate in cadrul fisei individuale.

Servicii casierie

Incluse in pachetele

√ Contabil +          √ Administrator

Serviciile de casierie este unul dintre cele mai importante, deoarece faciliteaza:
✓ incasarea cotelor de intretinere aferente fiecarui apartament in parte, lucru extrem de util pentru proprietarii in varsta care nu pot achita prin serviciile digitale de on-line banking;
✓ incasarea penalitatile de intarziere la plata cotelor de intretinere si/sau fonduri,in urma afisarii in prealabil si la loc vizibil a Programului de Incasare pentru luna respectiva(incasarea se va face prin casier desemnat pentru asociatie, document bancar sau la sediul Prestatorului) ;
✓ distribuirea tipizatelor (in cadrul programului de casierie) specifice activiattii administrative ;
✓ preia sesizarile venite din partea proprietarilor.

Servicii ADMINISTRATIVE

Incluse in pachetul

√ Administrator

Activitatea administrativa este, poate, cea mai vizibila activitate in cadrul imobilului, de ea depinzand confortul proprietarilor, fiind in acelasi timp si o punte de legatura intre societatea noastra si factorii de dialog si sprijin din cadrul asociatiei.
✓ activitati de verificare a starii subsolului, cailor de acces in imobil, palierelor si ghenelor
✓ verificarea functionarii ascensorului ;
✓ intocmeste referate de necesitate si prezinta oferte, privind interventiile la partile comune solicitand acordul Comitetului si/sau Presedintelui pentru interventii ;
✓ supune atentiei Comitetului Executiv al Asociatiei de Proprietari ofertele pentru efectuarea lucrarilor de intretinere si reparatii;
✓ afiseaza listele lunare de plati – in urma aprobarii date de catre cenzorul Asociatiei si Presedinte a listelor de incasare a cotelor de intretinere ;
✓ ridica de la sediul Beneficiarului facturile furnizorilor de utilitati sau prestatorilor de servicii;
✓ prezinta Presedintelui pentru semnare ordinele de plata pentru furnizorii si prestatorii de utilitati;
✓ in timpul programului, prevazut in contract, verifica personalul ce presteaza in folosul asociatiei in baza altor contracte ;
✓ verificarea periodica a contoarelor de apa din apartamente;
✓ verificarea functionarii instalatiei electrice ;
✓ colectarea si constatarea reclamatiilor venite din partea proprietarilor ce vizeaza partile comune ;
✓ aprovizioneaza cu materiale pentru curatenie si consumabile;
✓ da curs executarii lucrarilor / interventiilor numai dupa ce primeste acordul scris din partea organelor de conducere ale asociatiei,daca nu exista o alta conventie in acest sens ;
✓ participa la receptia lucrarilor in urma solicitarii Comitetului Executiv al Asociatiei ce nominalizeaza comisia de receptie la terminarea lucrarilor.