Administrare profesionala a imobilului dvs. !
selecteaza pachetul dorit
GalaAd Imob iti pune la dispozitie multiple pachete de servicii, in functie de bugetele disponibile, dar si de nevoile Asociatiei Dvs. Totul se face transparent 100%, profesional !
Contabil
incepand de la
9 lei
Pe apartmanet
- Contabilitate primara
- Liste lunare de intretinere
- Registrele asociatiei *
- Statele de plata angajati
- Declaratii fiscale
Registre: jurnal, inventar, pentru fondul de reparații, pentru fondul de rulment, pentru sumele speciale, fondul de penalizari, alte formulare etc.
contabil +
incepand de la
12 lei
Pe Apartament
- Contabilitate primara
- Liste lunare de intretinere
- Registrele asociatiei *
- Statele de plata angajati
- Declaratii fiscale
- Plata facturilor
- Servicii incasari/casierie
Registre: jurnal, inventar, pentru fondul de reparații, pentru fondul de rulment, pentru sumele speciale, fondul de penalizari, alte formulare.
Administrator
incepand de la
17 lei
Pe apartmanet
- Contabilitate primara
- Liste lunare de intretinere
- Registrele asociatiei *
- Statele de plata angajati
- Declaratii fiscale
- Servicii incasari/casierie
- Servicii intretinere tehnica
Registre: jurnal, inventar, pentru fondul de reparații, pentru fondul de rulment, pentru sumele speciale, fondul de penalizari, alte formulare etc.
PARERILE CLIENTILOR Gala Ad Imob !
Servicii financiare
Incluse in pachetele
√ Contabil √ Contabil + √ Administrator
Evidenta financiara este, poate, cea mai importanta activitate a administratiei in cadrul asociatiilor de proprietari, de aceasta depinzand gestionarea cu simt de raspundere a fondurilor asociatiei.
✓ plata facturilor catre furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii, (in urma depunerii in contul Asociatiei a banilor incasati de la Proprietari) ;
✓ intocmirea Registrului de casa ;
✓ pastrarea si actualizarea Registrelor de Evidenta Fond Rulment si Fond Reparatii, in concordanta cu Legile in vigoare ;
✓ depunerea declaratiilor fiscale pentru angajati si colaboratori ;
✓ mentinerea relatiilor cu institutia bancara la care Asociatia are deschis cont;
✓ mentinerea relatiilor cu furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii.
✓ intocmirea Registrului Jurnal ;
✓ verificarea registrelor contabile ;
✓ monitorizarea modificarilor ce pot surveni in cadrul Legislatiei in vigoare, in domeniul contabilitatii in partida simpla a Asociatiilor de Proprietari, precum si identificarea modalitatilor de punere a acestora in practica;
✓ intocmeste ordinele de plata pentru serviciile prestate catre Asociatie;
✓ achitarea taxelor si impozitelor catre bugetul de stat, pentru partile comune ale asociatiei de Proprietari.
Servicii CONTABILE
Incluse in pachetele
√ Contabil √ Contabil + √ Administrator
Evidenta contabila este o importanta activitate a administratiei in cadrul asociatiilor de proprietari, de aceasta depinzand modul de repartizare
a cheltuielilor pentru prestatori diversi si furnizorii de utilitati.
✓ calcularea prin intermediul unui program specializat a listelor de incasare a cotelor de intretinere ;
✓ repartizarea facturilor de la furnizori si prestatori de servicii, in cadrul listelor lunare de intretinere;
✓ calcularea si repartizarea penalizarilor aplicate de catre Asociatie sau de catre Furnizori ;
✓ calcularea in regim centralizat a consumurilor de apa rece si apa calda in urma citirilor date de catre Proprietarii/Locatarii Asociatiilor ;
✓ intocmirea listelor lunare cu cotele de contributie ale proprietarilor;
✓ aplicarea deciziilor si hotararilor din cadrul Adunarii Generale sau ale Comitetului, si care privesc sume ce urmeaza a fi introduse
in listele lunare de plata si au in vedere colectarea de fonduri, realizarea de lucrari etc.;
✓ transmiterea de informatii catre proprietarii care au nelamuriri cu privire la modul de repartizarea a cheltuielilor lunare din cadrul
listelor de intretinere si evidentiate in cadrul fisei individuale.
Servicii casierie
Incluse in pachetele
√ Contabil + √ Administrator
Serviciile de casierie este unul dintre cele mai importante, deoarece faciliteaza:
✓ incasarea cotelor de intretinere aferente fiecarui apartament in parte, lucru extrem de util pentru proprietarii in varsta care nu pot achita prin serviciile digitale de on-line banking;
✓ incasarea penalitatile de intarziere la plata cotelor de intretinere si/sau fonduri,in urma afisarii in prealabil si la loc vizibil a Programului de Incasare pentru luna respectiva(incasarea se va face prin casier desemnat pentru asociatie, document bancar sau la sediul Prestatorului) ;
✓ distribuirea tipizatelor (in cadrul programului de casierie) specifice activiattii administrative ;
✓ preia sesizarile venite din partea proprietarilor.
Servicii ADMINISTRATIVE
Incluse in pachetul
√ Administrator
Activitatea administrativa este, poate, cea mai vizibila activitate in cadrul imobilului, de ea depinzand confortul proprietarilor, fiind in acelasi timp si o punte de legatura intre societatea noastra si factorii de dialog si sprijin din cadrul asociatiei.
✓ activitati de verificare a starii subsolului, cailor de acces in imobil, palierelor si ghenelor
✓ verificarea functionarii ascensorului ;
✓ intocmeste referate de necesitate si prezinta oferte, privind interventiile la partile comune solicitand acordul Comitetului si/sau Presedintelui pentru interventii ;
✓ supune atentiei Comitetului Executiv al Asociatiei de Proprietari ofertele pentru efectuarea lucrarilor de intretinere si reparatii;
✓ afiseaza listele lunare de plati – in urma aprobarii date de catre cenzorul Asociatiei si Presedinte a listelor de incasare a cotelor de intretinere ;
✓ ridica de la sediul Beneficiarului facturile furnizorilor de utilitati sau prestatorilor de servicii;
✓ prezinta Presedintelui pentru semnare ordinele de plata pentru furnizorii si prestatorii de utilitati;
✓ in timpul programului, prevazut in contract, verifica personalul ce presteaza in folosul asociatiei in baza altor contracte ;
✓ verificarea periodica a contoarelor de apa din apartamente;
✓ verificarea functionarii instalatiei electrice ;
✓ colectarea si constatarea reclamatiilor venite din partea proprietarilor ce vizeaza partile comune ;
✓ aprovizioneaza cu materiale pentru curatenie si consumabile;
✓ da curs executarii lucrarilor / interventiilor numai dupa ce primeste acordul scris din partea organelor de conducere ale asociatiei,daca nu exista o alta conventie in acest sens ;
✓ participa la receptia lucrarilor in urma solicitarii Comitetului Executiv al Asociatiei ce nominalizeaza comisia de receptie la terminarea lucrarilor.