servicii excelente, bazate pe 20 de ani de experienta !
birocratie redusa
GalaAd Imob depune toate eforturile pentru a avea cele mai simple proceduri de lucru, perfectionand sistemul de lucru.
Plati bancare
Dorim sa oferim locatarilor imobilelor noastre variante de plata cat mai moderne, utile si facile, imbunatatind nivelul de interactionare astfel.
incasare intretinere cash
Incasare intretinere de catre casierul GalaAd Imob, ori de cate ori e nevoie, conform contract prestari serciii cu Asociatia.
contabilitate profesionala
Efectuarea listelor de contabilitate, statelor de plata pentru personal, achitarea furnizorilor pentru utilitati, etc.
Administrare imobil Bucuresti si Ilfov
Serviciile de administrare accesibile au fost gandite si propuse ca urmare a experientei dobandite in piata administrarii de imobile, servicii modulare si adaptabile la solicitarile asociatiei de proprietari. Echipa GalaAd Imob gaseste solutii la toata paleta de probleme ivite in activitatea curente a asociatiilor de proprietar/locatari, aceasta avand la baza pregatire tehnica, economica si juridica.
Principiul dupa care ne desfasuram parteneriatul cu clientul nostru, este acela al totalei trasparente iar actul decizional apartine in exclusivitate organelor de conducere ale asociatiei.
Mizam pe sprijinul si comunicarea cu membrii Comitetului Executiv, Presedintele si proprietarii care doresc sa se implice in aceasta activitate, pentru o buna administrare a imobilului. Nu suntem de acord cu ideea ca serviciile ieftine sunt slabe calitativ, precizand in cele de mai jos atuurile societatii noastre de administrare:
• DETINEM un program propriu si complex pentru evidenta lunara a listelor de intretinere si a managementului asociatiilor de proprietari/locatari.
• OFERIM posibilitatea vizualizarii ONLINE a situatiilor fiananciar contabile
• PUNEM la dispozitie prima aplicatie mobila dedicata
• AVEM o echipa care cunoaste foarte bine activitatiile necesare administrarii imobilelor.
• AVEM o garantie in valoare de 40.000 Euro pentru raspundere civila.
• SUNTEM o societate de administrare imobile si nu o agentie imobiliara transformata in societatea de administrare.
• AVEM obiect unic de activitate Administrarea imobilelor pe baza de tarife sau contract.
cele mai dese intrebari
GalaAd Imob are asigurare de raspundere profesionala in valoare de 40 000 EUR, acest lucru fiind o garantie in plus a transparentei, seriozatii si profesionalismului nostru, pentru toate Asociatiile cu care colaboram.
Echipa GalaAd Imob totalizeaza o experienta de peste 22 de ani, lucru care se observa inca din primele momente ale colaborarii.
In primul rand ne recomanda: experienta, transparenta si corectitudinea in relatia cu Asociatiile pe care le administram. In peste 90% din relatiile contractuale, acestea se desfasoara fara intrerupere de peste 12 ani de zile.
Propunem tuturor Asociatiilor de locatari de imobile (blocuri si nu numai) sa incepem sa transferam raportarile proiectelor si a noutatilor prin intermediul site-urilor pe care le construim pentru fiecare Asociatie, astfel ca totul devine transparent si vizibil; exemplu: https://asociatiebloc3.ro
Specialisti in administrarea imobilelor
Adaptam serviciile la nevoile proprietarilor, pentru un confort civilizat, un mod transparent de prezentare a cheltuielilor si o comunicare moderna si eficienta intre asociatie si personalul administrativ, toate aceste servicii se fac exclusiv in conformitate cu prevederile legilor in vigoare, decizia finala apartinand NUMAI organelor de conducere ale asociatiei.
EXPERIENTA NE INVATA. Experienta acumulata in ultimii 10 ani in domeniul Serviciilor de administrare blocuri in Bucuresti, confera deja o identitate bine conturata la nivelul general al pietei, dar mai ales in cadrul procesului de relationare directa si individuala cu clientii nostrii.
TOTUL TREBUIE SA FIE TRANSPARENT SI DIGITALIZAT. Pe aspectul acesta si mizam. Transparenta si Digitalizare. Transparenta in comunicare, in fluxul actelor, in rezolvarea problemelor, in satisfacerea nevoilor. Pentru a pune acestu lucru in evidenta, PROMOVAM intotdeauna colaborarile cu institutiile bancare, conferind astfel SIGURANTA in depozitarea si gestiunea banilor din cadrul Asociatiei.
INVESTIND PENTRU VIITOR. Orice investitie necesita un efort material. Dar nu toti proprietarii dispun in aceeasi masura de finante. Incercam intotdeauna sa avem in vedere SUPORTABILITATEA FINANCIARA a membrilor asociatiei,inainte de a propune o lucrare.
Contam pe ajutorul dumneavoastra. DUMNEAVOASTRA SUNTETI CEI CARE HOTARATI! Colaborarea si comunicarea sunt pentru noi bazele unui PARTENERIAT de lunga durata in care, gasirea unor solutii viabile calitativ, dar rezonabile ca si costuri, reprezinta o prioritate.
NOI NU HOTARAM PE BANII DUMNEAVOASTRA!